Witam, ogólnie nie jestem jakimś wielkim członkiem tego klubu przynajmniej na razie, lecz z dość sporą ilością osób mam tutaj do czynienia i większość mnie raczej kojarzy.
Nie będę się na razie rozpisywał co do auta, ale uzupełnię opis jak najszybciej, ogólnie auto przechodzi ciągłe modyfikacje i nie jest to jakaś wybitna klasyka bliżej mu do klasycznego "ulepa" jak to poniektórzy nazywają.
Pojemność: 1600 cm3
Moc: 90km
Silnik:-1.6 GLE + skrzynia 5 na wałku z 4 (krótkie przełożenia)
-Podtlenek LPG
-Rzeźba w głowicy
-Wypolerowany kolektor wydechowy,ssący
-Gardziele gaźnika polerowane na lustro
-Przerobiony zapłon (bezstykowy z modułem)
-Alternator: Alfa Romeo 100A
-Stan idealny, niski przebieg
-Zalany Castrolem 10W40
Wnętrze:
-Czarne
-Niebieska podsufitka
-Wygłuszone
-troche podświetlone
-Zadbane, przytulne i pachnące
Zawieszenie:Air Ride
Przód:
-Okucia "home made" na amortyzatorach od T4, poduszki Rubena 2 komorowe
-Dystans 1,5cm na stronę
-Przerobione wahacze górne
-Przerobione kielichy amortyzatorów
Tył:
- Poduszki Rubena 3 komorowe
- Kolumienki cięte na 0
- Amortyzatory MTS od BMW E30
- Szeroki most, o przełożeniu 4.55
- Klepnięty resor na płasko
Audio:jednostka: JVC KD-G632
Głośniki:
2x Hertz DCX 690
2x Tweetery od pb
2x pb l-600x
Kondensator Crunch 1F
Skrzynia strojona na 35hz, głośnik Magnata z górnej półki
Wzmacniacz Peiying model C4B39R
Wygłuszone wnętrze, wrażenia z odsłuchu - bezcenne.
PLANY:2.0 lanci themy na małej turbincejakimś cudem zejść jeszcze niżej ;otakie w miarę świeże zdjęcie: